sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Roosa

Minä olen Roosa, viralliselta nimeltäni Amurin Hanna. Olen kiltti ja rauhallinen mutta ilmeikäs tapaus, kuten tulette huomaamaan. Ikää minulla on 1,5 vuotta. Nämä kuvat on otettu viime talvena, joten näissä olen vielä alle vuoden vanha tyttönen. Otetaan uudempiakin kuvia kunhan keritään.

 
Minulla oli talvella melkoisen paksu ja lämmin turkki, kuten kuvista ilmenee. En turhaan ole Siperiankissa, vahva turkkini on perintöä esi-isiltäni. Kesäksi pudotin suuren osan karvoistani - emäntä väitti imuroineensa niitä lattioilta monta imurillista - sillä kesällä on vähillä karvoilla  miellyttävämpi olla. Tällä hetkellä kasvattelen taas uutta turkkia ensi talven pakkasia silmälläpitäen. Kauluri ja villahousut alkavat jo näkyä.
 
 
Laitetaan nyt sitten yksi kesäkuvakin tähän mukaan. Tämä on otettu tämän vuoden heinäkuussa kun kävin emännän kanssa kukkaniityllä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti